Oxxio trakteert klanten op ‘appic’ feestje

12-05-2015 (07:23) - Bureaus

Als onderdeel van de nieuwe campagne verraste Oxxio onlangs de meest fanatieke gebruikers van hun app thuis met een appic feestje
 
Compleet met dj-auto, blauwe loper en freerunner werden deze ‘heavy users’ beloond voor het actief monitoren van hun energieverbruik via de Oxxio App. Terwijl de confetti door de lucht vloog, ontvingen de gelukkigen een celebration box met alle elementen die nodig zijn om een appic feestje te geven. De reacties zijn vastgelegd in een kort filmpje. 
 

Hendrik Greven, Manager Brand Development & PR bij Oxxio: ‘Met de Oxxio App krijgen consumenten de juiste tools in handen om hun energieverbruik te monitoren. De meest actieve app-gebruikers hebben al gemerkt dat ze hiermee hun energiekosten kunnen verlagen. Reden genoeg dus om deze fanatiekelingen te belonen met een appic feestje thuis.’ 


Media

Marketing

Economisch