PIBN heet nu Dutch Digital Agencies

30-06-2014 (07:37) - Bureaus

De branchevereniging voor internetbureaus PIBN verandert zijn naam in Dutch Digital Agencies om beter aan te sluiten bij de huidige, internationale tijdsgeest en groei van de branche.
 
Met het veranderen van zijn naam, van PIBN naar Dutch Digital Agencies, zoekt men aansluiting tot een groter deel van de online industrie. Bestuurslid Adjan Kodde: ‘PIBN is opgezet als platform voor bureaus. We manoeuvreren tussen de IT- en reclamesector. We willen ons echter niet beperken tot enkel de fullservice internetbureaus. Het DNA van onze leden is altijd honderd procent online geweest. Daarom verbreedt Dutch Digital Agencies de scope van de beoogde leden naar alle bedrijven die zich louter bezighouden met online dienstverlening.’
 
De focus van Dutch Digital Agencies blijft dezelfde: het helpen professionaliseren van de industrie. Dat gebeurt met kennissessies en netwerkbijeenkomsten waar de duizenden branchegenoten elkaar kunnen ontmoeten.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch