Reclameprofs gaan voor Goedste Vrijdag

01-04-2015 (08:01) - Bureaus

Werknemers en organisaties met een wereldverbeterend idee kunnen zich aanmelden voor ‘Goedste Vrijdag’. 
 
Vanaf 3 april zit een team van reclameprofs klaar om merken te helpen hun goeie ideeën om te zetten in werkende, creatieve concepten. Ze werken gratis.
 
Het initiatief komt van Whocares.me. Een online platform dat slimme ideeën en hartverwarmende acties voor een betere wereld deelt met zoveel mogelijk mensen. Hiermee wil Whocares laten zien dat iedereen het verschil kan maken, en mensen en merken inspireren om in actie te komen.
 
Het Goedste Vrijdag-team bestaat uit Mark Aink (Native Circles), Matthijs Jaspers (Nobla), Dagan Cohen (Whocares) en Michael Jansen (freelance). Hun motivatie. Ze zijn te bereiken op whocares.me/goedstevrijdag.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch