Red Urban en Lay’s zetten Blippar in

30-09-2014 (07:38) - Bureaus

Red Urban houdt het spannend in de Lay’s Raad de Smaak campagne. In samenwerking met Blippar wordt een andere weg ingeslagen om consumenten te betrekken bij het raden van de juiste smaken.
 
Door de Lay’s mysteryzakken te scannen met de Blippar-app kun je verborgen boodschappen ontdekken. Ondertussen geeft Lay’s hints weg om de smaakraders een duwtje in de juiste richting te geven. Naast de hints die worden verspreid via social media komt hulp nu ook uit een onverwachte hoek. De zakken van Lay’s bevatten namelijk naast chips ook speciale hints die die tot leven komen als je de zak scant met de Blippar-app.
 

Blippar, met meer dan 8 miljoen gebruikers wereldwijd de grootste augmented reality app, is een mobiele applicatie waarbij het mogelijk is om fysieke objecten uit de werkelijkheid virtueel tot leven te laten komen door smartphone of tablet te gebruiken als magische lens. Het biedt daarmee mogelijkheden om de fysieke offline en digitale wereld met elkaar te verbinden. 


Media

Marketing

Economisch