RLVNT en Have A Nice Day lid DDA

09-10-2014 (07:45) - Bureaus

Per oktober zijn RLVNT en Have A Nice Day toegetreden als lid van Dutch Digital Agencies (DDA). Hiermee stijgt het aantal leden van de vereniging naar 71 digitale bureaus.
 
Eerder dit jaar kondigde DDA aan de toelatingscriteria te veranderen om meer aansluiting te vinden bij de huidige tijdsgeest. Niet alleen richt de vereniging zich op fullservice bureaus, maar stelt zich open voor alle Nederlandse game changers die vanuit het digitale hart business cases aanvliegen. Met de toetreding van RLVNT en Have a Nice Day wordt de ingezette koers onderschreven.
 
RLVNT ziet mensen als vertrekpunt bij het ontwikkelen van al haar strategieën en campagnes in tegenstelling tot de consument als eindpunt in het communicatieproces te bestempelen. 
 

Have a Nice Day maakt van elke dag een geweldige online dag. Voor mensen én voor merken. Met een gestructureerde mix van klantinzicht, marketing, design en technologie ontwikkelen zij elke dag succesvolle online strategieën en oplossingen.  


Media

Marketing

Economisch