Ronald Voorn coacht New Kids on the Block 2014

10-07-2014 (11:08) - Bureaus

Gisteren kwam de vakjury New Kids on the Block 2014 in aanloop naar de halve finale voor het eerst bij elkaar. Ronald Voorn, associate partner bij Brand Business Architects, zal de genomineerde bureaus na de jurering van 27 augustus op verzoek begeleiden in aanloop naar de presentaties voor de publieksjury van 1 oktober aanstaande.
 
Ronald Voorn: ‘Ik vind het een eer om de genomineerde bureaus bij New Kids on the Block in hun presentatie verder te helpen. Inhoudelijk sterk zijn is een kant van het verhaal, dat op een goede manier over het voetlicht krijgen, is de andere kant. Ik draag daaraan vanuit mijn expertise graag een steentje bij.’
 
Ronald Voorn was bij Lintas en Leo Burnett betrokken bij de marketing en advertising van tal van top 25 merken in Nederland en Europa. Ook is hij bij Heineken wereldwijd verantwoordelijk geweest voor het marketing beleid van het Heineken merk en heeft hij in diverse landen gewerkt als managing director. Momenteel is Voorn actief als Brand Architect bij Brand & Business Architects en is hij merkwetenschapper op het gebied van merkbeleving (MSc, Promovendus) en Lecturer. 
 
De vakjury new kids on the block bestaat uit:Jan-Willem Brüggenwirth (Brandloyalty International), Mabel van den Dungen (publicist, trainer, coach), Jack de Graaff (Publicis, bestuurslid Natuurmonumenten, bestuursvoorzitter Sire), Lucy van der Helm (directeur Sire), Meindert van den Heuvel (Interbest), Rik Heijmen (Kokoro, winnaar van 2013), Goos Eilander (Trendbox), Alwine de Jong (merk- en communicatiestrateeg), Peter van Leeuwen (MR Group), René Savelberg (McSense Business Accelerators) en Wim Ubachs (Het ei van Ubachs).
 
De genomineerde bureaus 2014 zijn: Cherry Picker, Curiosity, Dare Creative, Dog and Pony, Een Goed Stel Mensen, Fox on the Run, Joe Public, LikeFriends, Moxie, Kwartvoorhalf, Pickle Factory, Redkiwi, Sizzer Amsterdam, 3sixtyfive en Yellowfizz.
 
Op 27 augustus komt de vakjury bijeen om de whitepapers van de genomineerde bureaus te boordelen waarna maximaal 10 bureaus doorgaan naar de finale en elevator pitches op 1 oktober aanstaande. Dan presenteren de bureaus hun case voor het tweede achtereenvolgende jaar live voor publieks- èn vakjury. Tijdens deze middag wordt bekend wie de winnaar van 2014 is. 
 
Het winnende bureau zal gedurende een jaar lang bij fonkonline publicitair in de spotlights staan en wint bovendien mediaruimte ter waarde van 50.000 euro. Het winnende bureau van 2013, Kokoro, besloot de gewonnen mediaruimte in te zetten voor het heartvertising project dat afgelopen jaar op 300 abri’s rondom Amsterdam te zien is geweest. Het bureau trok daarmee niet alleen de aandacht van fonk magazine, maar kreeg ook redactionele aandacht in de kolommen van onder meer Adformatie, MarketingTribune, Amsterdam Adblog en Innit magazine.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch