SAN Jaarboek 2014 gepresenteerd

06-03-2015 (08:05) - Bureaus

In een gemoedelijke ambiance is gisteravond tijdens de bijeenkomst voor juryleden, sponsors en relaties op het hoofdkantoor van de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht, door SAN-voorzitter Paul Geraeds het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2014 uitgereikt aan gastspreker Margriet Sitskoorn, hoogleraar klinische neuropsychologie aan de Universiteit van Tilburg.
 
De bekende (kunst) illustrator Max Kisman tekent voor de prachtige illustraties van onder meer het cover van het Jaarboek. Samen met conceptmakers Henny van Eck en Toine Al zet hij hiermee het naslagwerk neer van het beste reclamewerk van 2014.
 
Het thema dit jaar is eigenlijk het DNA van de Stichting SAN, meent het bestuur. 'Want niets werkt zo inspirerend en stimulerend als het werk van vakgenoten. Jij leert van het werk van anderen, anderen leren van het werk van jou. Zo delen we in elkaars succes!'  

Na afloop ontvingen alle aanwezige SAN juryleden het Jaarboek ter voorbereiding van de jurysessies, waarvan de eerste ronde op 17 maart bij Sanoma in Hoofddorp begint. De ruim 200 adverteerders buigen zich dan over de 214 ingezonden campagnes. De Nominaties worden op 26 maart op www.sanaccent.nl bekend gemaakt. 


Op de foto: overhandiging SAN Jaarboek door voorzitter Paul Geraeds aan Margriet Sitskoorn (Gerry Hurkmans)

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch