SAN maakt longlists Accenten bekend

25-03-2014 (11:29) - Bureaus

De organisatie van de SAN Accenten heeft vanochtend de longlists bekend gemaakt. Onder andere ACHTUNG!, Ogilvy, FHV BBDO en Alfred staan op de bureau-longlist. Adverteerder van het Jaar-kanshebbers zijn onder meer Jumbo, HEMA, KLM en Triodos Bank. De volledige lijsten zien er zo uit:
 
Longlist Adverteerder van het Jaar 2013
Alzheimer Nederland, Eneco, Hema, Jumbo, KLM, Telfort, Terre des Hommes, Triodos Bank, Wehkamp.nl en XS4ALL.

Longlist Bureau van het Jaar 2013
ACHTUNG!, Alfred, Dawn, DDB & Tribal Amsterdam, FHV BBDO, Joe Public Take-Away Advertising, JWT Amsterdam, LEMZ, N=5 en Ogilvy & Mather Amsterdam.

Longlist Consistent Accent 2013
Andrélon, AXE, bol.com, IKEA, KLM, LOI, Robijn, Telfort, Unox en Wehkamp.nl.
 
Nu is het aan de genomineerden om aan te geven aan de ABC jury waarom zij door dienen te gaan naar de Shortlist. Na jurering hiervan door de ABC juryleden worden op 1 mei de drie Shortlisten bekend gemaakt. Deze 3 x 3 Shortlist kandidaten gaan dan een presentatie geven aan de ABC jury op dinsdag 13 mei op de jurybijeenkomst bij PricewaterhouseCoopers te Amsterdam. Op 22 mei worden in Studio 21 te Hilversum de winnaars bekend en bekroond tijdens de uitreiking van de SAN Accenten.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch