Selmore ontwikkelt Ermelo4Ermelo

27-10-2014 (07:41) - Bureaus

Selmore heeft een awareness-campagne ontwikkeld voor dance4life om Nederlanders bewust te maken van de wereldwijde aidsproblematiek: Ermelo4Ermelo
 
Met de campagne wil dance4life laten zien dat aids nog lang niet onze wereld uit is. In de radio- en tv-commercial, outdoor en online worden verschillende feiten voorgelegd waar men niet omheen kan. Zo is aids doodsoorzaak nummer 1 onder jongeren in Ermelo. Ook is 1 op de 10 jongeren in deze gemeente geïnfecteerd met hiv. Onder zwangere vrouwen ligt dat percentage nog veel hoger: 40 procent van hen is geïnfecteerd met het virus. Vervolgens legt dance4life uit dat het hier een Zuid-Afrikaanse gemeente betreft met dezelfde naam.
 
Nederland en Zuid-Afrika kennen diverse gelijknamige gemeenten. In Ermelo, Amsterdam, Amersfoort, Delft, Dordrecht, Eindhoven, Gouda, Haarlem, Middelburg, Rotterdam en Utrecht wordt lokaal campagne gevoerd. Door middel van geo-targeted banners doen we hetzelfde online. Tevens worden interactieve abri’s ingezet waar mensen een quiz doen om hun kennis te testen.
 
De campagne Ermelo4Ermelo werd belangeloos ontwikkeld voor dance4life door reclamebureau Selmore, productiemaatschappij Caviar en postproductiebedrijf The Ambassadors.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch