‘Sex Sells’+ Museumnacht = ‘Art Sells’

02-10-2014 (07:36) - Bureaus

De campagne ‘Art Sells’ voor de Museumnacht Amsterdam is gelanceerd. Festina Lente ontwikkelde voor de derde keer op een rij de campagne voor hoofdstedelijke Museumnacht. 
 
Door het oude adagium ‘Sex Sells’ te verbinden aan het merk Museumnacht Amsterdam, wordt het evenement en de musea een hangijzer gegeven op basis waarvan gezamenlijk campagne kan worden gevoerd. Tevens ontstaat er hiermee rondom het evenement een langdurigere relevantie voor het einddoel: een jonger publiek kennis laten maken met de musea. 
 
Op 1 november vindt de Museumnacht Amsterdam plaats. 
 
Klant: Stichting N8: Eric Seleky, Meredith Greer, Caroline Vos
Agency: Festina Lente 
Strategie: Remy Harrewijn
Creative direction: Bas Koopmans, Rogier Smalhout
Concept: Remy Harrewijn, Bas Koopmans, Rogier Smalhout
Art direction: Bas Koopmans, Rogier Smalhout
Graphic design: Bas Koopmans
Graphic design support: Beau Colin
Photography: Govert de Roos
Post photography: Jefta - Pineapple Imaging
Styling & Make­up: Yolanda Soniga
Producer: Inge Zoete
Production assistant: Gaby Luong 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch