Social Media = Serious Business

12-12-2014 (00:00) - Bureaus

Waar organisaties zich de afgelopen jaren nog af vroegen of ze daadwerkelijk iets met social media ‘moesten’, worden social media tegenwoordig steeds breder in de bedrijfsvoering opgenomen.
 
Desondanks liggen er nog volop kansen die tot nu toe onbenut zijn gebleven: social media kan een belangrijke rol spelen bij de inzet van medewerkers als ambassadeurs, om interactie te bevorderen met de community of als schakel in de totale customer journey. Kortom: er is ruimte voor professionalisering van dit vakgebied.
 
Vanaf 12 februari organiseert CKC Seminars in samenwerking met Customer Talk daarom de Social Media Masterclass in Leusden: in 3 middagen komen dé uitdagingen op het gebied van Social Media voorbij, waarbij topdocenten de inspiratie geven en achtergrond geven, dit geïllustreerd wordt aan de hand van een praktijkcase en je vervolgens zelf aan de slag gaat in een workshop.
 
De Docenten zijn: Ment Kuiper, Directeur, Novis Competence Center en Lumido Business Media, Egbert Jan van Bel, Auteur van best-selling management en marketing boeken en Kerndocent, Beeckestijn Business School, Antal de Waij, Founder, Engagement Media en Chairman, Commissie Social DDMA en Steven van Belleghem, Inspirator en Adviseur, B-Conversational, Professor, Vlerick Business School en Auteur
 
Bij deelname aan deze masterclass ontvangt men 12 PE punten voor de Senior Marketing Professional certificering. Ga voor meer informatie over SMP certificering naar www.marketingtitle.com/smp
 
Als lid/abonnee van fonk ontvang je met de code ‘SMM-FNK100’ een korting van 100 euro en betaal je 895 euro excl. BTW per persoon voor 3 modules.
 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch