Speelgoedmerk neemt 3sixtyfive in de armen

22-07-2014 (07:42) - Bureaus

Speelgoedmerk Little Tikes heeft het New Kids on the Block-genomineerde bureau 3sixtyfive in de arm genomen om het merk in Nederland en België verder digitaal op de kaart te zetten. 
 
Het laden van het merk en de doorvertaling naar online zichtbaarheid, evenals het betrekken van de doelgroep staat centraal in de aanpak. Little Tikes wil haar online zichtbaarheid vergroten en de relatie met haar fans versterken. Op internationaal niveau wordt er reeds veel online gesproken over het speelgoed van Little Tikes. 3sixtyfive gaat het merk nu ook in Nederland en in België digitaal op de kaart zetten. 
 
3sixtyfive is inmiddels gestart met een social- en contentstrategie en ontwikkelt momenteel de social presence van Little Tikes, welke ook door het bureau onderhouden wordt. Actief community management, campagnes en social advertising worden ingezet om snel een loyale fanbase op te bouwen.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch