SuperRebel maakt de MÄN

11-03-2015 (07:29) - Bureaus

Kärcher heeft gekozen voor SuperRebel.com voor de invulling van de voorjaarscampagne voor de professionele markt.  Het thema van de voorjaarscampagne is ‘Kärcher maakt jou de MÄN’. 
 
Iedereen die tijdens de voorjaarscampagne een reinigingsproduct van Kärcher bestelt, ontvangt een gratis MÄN-shirt, toegespitst naar de specifieke branche. Dus als jij er elke dag voor zorgt dat de garage spik en span is, dan ben je niet zomaar een man, maar de GARAGE MÄN. En als je als boer voor dag en dauw de melkput schoonspuit, dan ben je wat ons betreft de MELK MÄN. Of WOMÄN, dat kan natuurlijk ook. 
 
Op deze manier gaat Kärcher de strijd aan met de concurrentie om ervoor te zorgen dat er niet meer wordt geconcurreerd op basis van korting of dure cadeaus. Je kiest niet voor Kärcher omdat je er een gratis TV bij krijgt, maar juist voor de kwaliteit, service en ondersteuning. Je bent een Ä-merk, of je bent het niet.
 

Onderdeel van de campagne is een voorjaarsbrochure, een website waarop je de shirts kunt bestellen, winkelmateriaal en advertenties in vakbladen. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch