TamTam geeft ABN AMRO-platform make-over

08-05-2015 (07:21) - Bureaus

Het kennisplatform ABN AMRO Insights is vernieuwd. TamTam is verantwoordelijk voor concept & design en Level Level heeft de realisatie in WordPress voor haar rekening genomen.
 
Het vernieuwde Insights platform biedt een geoptimaliseerde gebruikerservaring op elk apparaat en elk scherm. De content is visueler door middel van grotere afbeeldingen en interactieve grafieken. 
 
De nieuwe header en search verbinden de verschillende contentplatformen van ABN AMRO Corporate Banking en biedt bezoekers de mogelijkheid snel binnen deze verschillende websites te navigeren.
 
‘Met deze vernieuwing is ABN AMRO Insights echt volwassen geworden. We gaan van een blog met haar beperkingen naar een nieuws-website waarmee we de toekomst in kunnen’, zegt Don Fontijn (ABN AMRO). ‘De koppeling met de andere contentsites van ABN AMRO Corporate Banking zorgt er voor dat we de klant nog beter en sneller kunnen bedienen met relevante content.’
 

 


Media

Marketing

Economisch