The Art of Impact volgens Vandejong

03-12-2014 (00:00) - Bureaus

Vandejong heeft de opdracht gekregen een naam, concept, campagne en website te ontwikkelen voor een nieuw programma dat bestaande en nieuwe kunstprojecten met een duidelijk maatschappelijk effect onderzoekt en stimuleert. 
 
Het programma richt zich op initiatieven die kunst en maatschappij verbinden. Het is erop gericht om de impact van bestaande projecten te versterken en tegelijkertijd meer publiek te bereiken. Daarnaast ondersteunt The Art of Impact nieuwe initiatieven die vanuit een culturele invalshoek een bijdrage kunnen leveren aan de oplossing van actuele maatschappelijke vraagstukken.
 
The Art of Impact roept kunstenaars, ontwerpers, bemiddelaars, culturele instellingen én opdrachtgevers van binnen en buiten de culturele sector op om plannen in te dienen die de relatie tussen de kunsten en andere maatschappelijke domeinen verkennen, versterken en beter zichtbaar maken. Begin 2015 volgt een open oproep voor nieuwe projecten.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch