Thijs Muller CDO ZenithOptimedia

05-08-2014 (10:31) - Bureaus

ZenithOptimedia heeft Thijs Muller aangesteld als Chief Digital Officer. Muller zal een sleutelrol spelen in de verdere professionalisering en integratie van digitaal binnen de propositie van het mediabureau, In fonk magazine zal dit najaar een serie columns van zijn hand te lezen zijn.
 
Eerder was Muller verantwoordelijk voor internet agency Eyefi Interactive, met vestigingen in Amsterdam en Californië. Hij was managing partner bij Europa’s online marktleider in vakantiewoningen ‘My Second Home’ en hij startte Leadforce USA, een CRM mobility bedrijf in exclusieve samenwerking met Salesforce.com. Recentelijk werkte Muller als management adviseur voor een aantal start-ups en merken met een sterke digitale uitdaging.
 

Muller: ‘Mediabureaus worden als traditioneel gezien, maar vaak wordt de kracht en ervaring die er achter deze organisaties schuil gaat, vergeten. Het gaat erom de assets van het traditionele mediabureau door te vertalen naar een eigentijds aanbod van diensten. Er zit hier veel kennis, een hoop jong talent en een klantportfolio met een enorm marktpotentieel.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch