TUI Nederland werkt met DigitasLBi

17-02-2015 (07:49) - Bureaus

TUI Nederland gaat met Arke een samenwerking aan met BrandLIVE, onderdeel van marketing- en technologiebureau DigitasLBi. 
 
Het doel van dit partnerschap is het laden van Arke’s nieuwe thema ‘Discover Your Smile’. In een pilot-periode van 3 maanden werkt het team van TUI Nederland nauw samen met DigitasLBi.
 
BrandLIVE is een realtime marketing platform waar creatie, strategie en distributie op een agile wijze samenkomen. Het BrandLIVE team wordt ondersteund door hardware, software en nieuwe werkprocessen om uiteenlopende vormen van creativiteit en content snel te produceren en verspreiden. Enkele maanden geleden is verzekeraar Centraal Beheer als eerste Nederlands bedrijf succesvol gestart met BrandLIVE. 
 
Het nieuwe internationale thema ‘Discover Your Smile’ is eind 2014 geadapteerd geïntroduceerd in Nederland. De verdere invulling van het thema in 2015 – naast de above the line-uitingen – wordt door TUI Nederland en DigitasLBi gedaan door middel van real-time content. De content wordt niet alleen via social en online uitingen verspreid, het team heeft ook de mogelijkheid om uitingen te creëren met offline middelen.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch