Tv-sterren in NLziet

13-08-2014 (07:41) - Bureaus

De eerste multimediale campagne van NLziet is van start gegaan. Fitzroy is verantwoordelijk voor de campagne en tv-sterren als Irene Moors en Valerio doen mee.
 
De campagne van het nieuwe VOD-platform draagt de slogan ‘Zie je bij NLziet’. NLziet is de gezamenlijke online tv-dienst van NPO, SBS en RTL die het mogelijk maakt om non-stop het grootste en meest actuele Nederlandse televisieaanbod te bekijken. 
 
Met de campagne laat NLziet toekomstige gebruikers zien dat via één portal, waar en wanneer men wil en op alle mobiele devices het beste van Nederlandse TV bekeken kan worden. De campagne wordt de komende tijd zowel via TV als online zichtbaar met daarin prominente BN’ers als Irene Moors, Dennis & Valerio en Kim-Lian van der Meij. 
 
Fitzroy tekende voor de creatieve strategie en vormgeving. Uitgangspunt daarin was het beeldend maken van het gebruiksgemak en de eenvoud waarmee bekende programma’s en BN’ers nu bij je in bed, op schoot of op de wasmachine kunnen zitten.  
 
Mediaxplain* ontwikkelde de mediastrategie. Er worden TV-spots, online display, mobile bannering en social media ingezet. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch