Twijfelachtige campagne Trouw

27-08-2014 (07:41) - Bureaus

De eerste winnaar van New Kids on the Block ooit – KOKORO – is verantwoordelijk voor een uiterst opvallende campagne in opdracht van een landelijk dagblad…
 
Dagblad Trouw start vanaf komend weekend een nieuwe imagocampagne waarin het de kracht van ‘Twijfel’ centraal stelt. Deze vervolgcampagne geeft weer dat een onderwerp altijd van verschillende kanten belicht kan worden. Want wie op zoek is naar de waarheid, moet wel durven twijfelen.
 
De campagne is bedacht door KOKORO Amsterdam en tot en met 30 september te zien en te horen op tv, radio en in printadvertenties.
 
KOKORO Amsterdam introduceerde vorig jaar de campagne: ‘Wie twijfelt, kiest Trouw’. En met resultaat: De campagne zorgde ervoor dat de oplage van Trouw in dalende markt opvallend sterk overeind bleef. De vervolgcampagne krijgt meer verdieping in de vorm van een serie printadvertenties en een radiocampagne bestaande uit 3 spots rondom 3 verschillende thema's.
 

De campagne kaart onderwerpen aan die in de krant redactioneel belicht worden. Elke zaterdag verschijnt er in Trouw een uitgebreid artikel met een onderwerp wat de week ervoor de hoofdrol speelde in de radio- en printadvertenties. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch