UM wint pitch Duvel Moortgat

19-02-2015 (07:29) - Bureaus

Familiebedrijf Duvel Moortgat - verantwoordelijk voor de biermerken Duvel, Vedett, Liefmans, De Koninck en Chouffe - heeft na een pitch besloten haar media-account onder te brengen bij mediabureau UM. UM legt inmiddels de laatste hand aan de jaarplannen van Liefmans.
 
Rik Ruts, Managing Director van UM: ‘Wij zijn er ontzettend trots op dat we voor deze prachtige, authentieke biermerken mogen werken. Wij zien grote mogelijkheden om op basis van onze inzichten, kennis en ideeën een slimme mediastrategie te bouwen die de merken van Duvel Moortgat echt verder helpen. De strategie die we voor Liefmans tijdens de pitch hebben gepresenteerd, wordt momenteel gerealiseerd. Wij zien ernaar uit om de komende jaren een geweldig partnership met Duvel Moortgat te bouwen.’
 

 


Media

Marketing

Economisch