Uncommon van start

19-01-2015 (07:25) - Bureaus

Het reclame traineeshipprogramma Uncommon is begonnen. Het biedt vier creatieven de mogelijkheid om te werken en te leren bij ACHTUNG!, dawn, NATWERK en SUE. Uncommon zal ieder jaar in januari van start gaan.
 
Doordat de trainees in een jaar tijd 3 maanden bij de verschillende bureaus aan de slag gaan, krijgen ze een heel breed beeld van de hele branche en zullen zij zich sneller ontwikkelen.
 
Ook talent-begeleiding is een belangrijk onderdeel van Uncommon, daarom zullen er naast on the job learning ook masterclasses gegeven worden (over de afzonderlijke specialiteiten) door alle partners van deelnemende bureaus. Tevens worden de talenten begeleid door coach Wichers Schols en zullen zij gezamenlijk ieder kwartaal afsluiten met een opdracht voor een klant van één van de deelnemende bureaus.
 
Uit honderden inzendingen zijn uiteindelijk deze vier Uncommon reclamedenkers gekozen. Het gaat om Liesje Lokbi (31), Sandra Molin (24), Dennis de Groot (32) en Juliette van Haren (24).
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch