W+K-talent maakt ‘We Are Who We Become’

29-09-2014 (07:37) - Bureaus

De afgelopen week is in het Filmhuis Den Haag de campagne ‘We Are Who We Become’ gelanceerd, een campagne die het belang en de waarde van sport in de ontwikkeling van jongeren over de hele wereld demonstreert en onderstreept. 
 
‘We Are Who We Become’ is bedoeld om sport en overheidsinstanties te overtuigen van de kracht van sport voor de ontwikkeling van jongeren en zo het dialoog aan te gaan en aandacht te genereren.
 
In de campagne staan 5 Zuid-Afrikaanse jongeren centraal die allen uitdagingen en problemen in hun leven met sport wisten te overwinnen. Deze verhalen zijn prachtig vastgelegd in een commercial, vijf videoportretten en een fotoboek, de website www.wearewhowebecome.com vormt de centrale spil van de campagne. 
 

De films zijn geproduceerd en geregisseerd door Nanno Jiskoot in samenwerking met The Kennedys, het talentprogramma van Wieden+Kennedy Amsterdam. Jiskoot en The Kennedys hebben samen het creatieve concept ontwikkeld voor de campagne waarna Jiskoot naar Kaapstad is afgereisd om daar de inspirerende verhalen van Zuid-Afrikaanse jongeren vast te leggen. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch