Waal aan de Maas en Daccle achter 2e editie Geloofwaardige Merken

17-09-2013 (00:00) - Bureaus

Voor het tweede achtereenvolgende jaar hebben Waal aan de Maas en marktonderzoekbureau Daccle het onderzoek Geloofwaardige Merken afgerond. Ook dit jaar weer met nieuwe merken en categorieën en met de Top 20 van vorig jaar.


Het meest geloofwaardige merk uit het onderzoek van 2013 wint het Rode Kapje, een award die vorig jaar in het leven werd geroepen. René Besemer van Waal aan de Maas licht toe: ‘Het Rode Kapje is een award voor het merk dat in een wereld van sprookjes geen lange neus krijgt, maar fier overeind blijft. Door eerlijk te zijn. Vorig jaar hebben Albert Heijn en PvdA voorman Diederik Samsom, Het Rode Kapje in ontvangst mogen nemen.’


Meer over het onderzoek en de initiatiefnemers Waal aan de Maas en Daccle in Fonk Magazine 113.
Het rapport is gratis te downloaden, via de facebook pagina van Geloofwaardige Merken - https://www.facebook.com/geloofwaardigemerken


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch