Wesley ter Haar lid Board of Directors SoDA

20-01-2015 (07:27) - Bureaus

SoDA, the Global Society for Digital Marketing Innovators, heeft MediaMonks-oprichter en COO Wesley ter Haar aangesteld als een van de leden van de Board of Directors.
 
Ter Haar: ‘Onze betrokkenheid bij SoDA heeft MediaMonks de laatste drie jaar ongelofelijk veel inzicht en inspiratie opgeleverd. Als platform voor en door ondernemers zijn er twee doelen, de individuele bedrijven verrijken door het delen van kennis en kunde, en waar mogelijk ons vakgebied als geheel verder brengen. Dat gebeurt inmiddels met een wereldwijde impact, en een steeds grotere stem, dus om daar als board member aan mee te kunnen dragen is een fantastische uitdaging.’
 
MediaMonks werd onlangs door Ad Age in het jaarlijkse Awards Report opgenomen als het enige digitale productiebureau in de top tien best bekroonde productiebureaus ter wereld. 
 

 


Foto Bas de Graaf

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch