Wit Voetje voor Dawn’s David Snellenberg

02-12-2014 (07:33) - Bureaus

Gusta Winnubst (JWT) won in 2013 het eerste Witte Voetje van fonk. Aan haar daarom de eer om de winnaar van 2014 aan te wijzen: ‘Ik kies David Snellenberg. Hij is al icoon sinds de rock & rolltijd van reclameschool FHV.’
 
‘Het Witte Voetje’ van fonk is geen award met Oscarallure, maar het vriendelijke schouderklopje geef ik graag door aan een creatief. Vanzelfsprekend aan een creatief! Zij maken het verschil. Ze dirigeren de tijdgeest en zijn de gids naar een nieuwe wereld en een nieuwe vorm van communicatie. Ik kies David Snellenberg. Gezegend met reclamegenen, studeerde grafische vormgeving/design maar is nu een van de beste copywriters van Nederland. Niet de man van humorvolle grote campagnes voor melk of een supermarkt, zijn werk is vaak voor een kleiner publiek. Zijn belangrijkste kracht bewijst hij met ‘zijn’ Dawn.’
 

Meer over Snellenberg en het Witte Voetje op 30 december in de eindejaarseditie van fonk 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch