Woninginbraak aangepakt in N=5-campagne

19-11-2014 (07:50) - Bureaus

‘Maak het ze niet te makkelijk’ heet de nieuwe Ministerie van Veiligheid & Justitie-campagne (N=5) rondom preventie. In de eerste campagne onder de nieuwe koepel staat woninginbraak centraal.
 
Veel woninginbraken vinden plaats op het moment dat mensen even de deur uit gaan om de hond uit te laten, boodschappen te doen of de kinderen uit school te halen. Om inbrekers het niet te makkelijk te maken helpt de campagne mensen een handje door hun goede intentie om te zetten in daadwerkelijk gedrag. 
 
Als onderdeel van de campagne introduceert men het karakter ‘Harm Alarm’. In de rol van concluderende autoriteit waarschuwt hij mensen om oplettend te blijven. 
 

De campagne wordt gecommuniceerd met een TVC, een radiospot en de website maakhetzeniettemakkelijk.nl waarop ook concrete tips gefaciliteerd worden. Daarnaast worden ook online middelen (banners en pre-rolls) ingezet.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch