Wunder werkt voor CliniClowns

20-01-2015 (07:25) - Bureaus

CliniClowns heeft Wunder gekozen als strategisch designpartner. De opdracht bestaat uit het ontwikkelen van een nieuwe merkarchitectuur en merkstijl die CliniClowns uitnodigend en fascinerend maakt.
 
In 2014 heeft CliniClowns haar strategie aangescherpt en aansluitend hierop wordt de merkarchitectuur, branding en het design aangepast. Het uitgangspunt van de nieuwe strategie is om van CliniClowns een uitnodigend en fascinerend merk te maken. Met als ultiem doel iedereen in Nederland een magisch moment van een CliniClown te laten ervaren of het belang ervan te laten inzien.
 
Binnenkort zullen de werkzaamheden starten en in de lente wordt het vernieuwde CliniClowns geïntroduceerd. Alef de Jong,  founder, creatief strateeg van Wunder: ‘Het liefst werken we voor merken met een missie, een duidelijk verhaal en een boodschap. Dat zit bij CliniClowns wel goed. Zij laten zieke kinderen in Nederland een magisch moment beleven. Een mooi uitgangspunt om mee aan het werk te gaan.’
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch