220 SAN-Juryleden beoordelen dit jaar 288 campagnes

08-02-2017 (17:14) - Bureaus

De Stichting SAN stelt ruim 220 juryleden van de 11 vakjury’s c.q. categorieën voor die gezamenlijk de 288 ingezonden campagnes van 2016 gaan beoordelen.  


Alle voorzitters en leden van de juryteams stellen hun tijd en deskundigheid belangeloos ter beschikking en zijn zeer ervaren marketing- en communicatiespecialisten, werkzaam op Senior niveau bij adverteerders met minimaal 5 jaar ervaring.  De eisen die aan SAN juryleden worden gesteld zijn hoog; want de waarde van een jaarprijs wordt bepaald door het niveau van de jury. Kijk hier voor alle juryleden. 
 
SAN Jaarboek 2016 telt 532 pagina’s en 288 campagnes
SAN voorzitter Paul Geraeds en Jaarboek commissie voorzitter Jaap Houthuijs zijn bijzonder trots te kunnen melden dat het SAN Jaarboek 532 pagian's telt: 'Het zegt iets over het vernieuwde elan in ons vak en de juiste weg die de SAN is ingeslagen met de categorie Smart Idea afgelopen jaar. En ook de nieuwe overkoepelende categorie Branding 360° dit jaar. Gezien het mooie aantal inzendingen (31 cases!) in Branding 360°, hebben we ook in deze overkoepelende categorie een mooie slag gemaakt, goed werk dat uitblinkt op alle vlakken verdient nu eenmaal een extra prijs. We hebben dit jaar tevens een prachtige spreiding gezien van de 288 ingezonden campagnes over - en ook de (weder) opbloei van - de diverse overige categorieën.”
 
 
 
 

Media

Marketing

Economisch