Achmea Woonfonds kiest TCC

31-05-2016 (20:26) - Bureaus

Het Achmea hypotheeklabel Woonfonds heeft The Communication Company gevraagd een nieuwe campagne rond hun versoepelde acceptatiebeleid te ontwikkelen. Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan het creatieve concept dat eind mei aan de markt gepresenteerd wordt.


Paul Bänziger van Woonfonds: 'De afgelopen jaren zijn de meeste hypotheekverstrekkers hun producten steeds meer gaan standaardiseren en is hun acceptatiebeleid alleen maar strenger en starrer geworden. Dat, terwijl het aantal zelfstandigen en ouderen die op latere leeftijd nog een hypotheek willen afsluiten alleen maar is gegroeid. Volgens de meeste acceptatie-eisen valt die hele doelgroep buiten de boot terwijl dat financieel, volgens ons, echt niet zou hoeven. Woonfonds voorziet in de groeiende behoefte van intermediairs om minder vaak ‘nee’ te hoeven verkopen.’

Cees Faes, CEO van TCC: ‘Woonfonds is een uitgesproken challenger in de hypotheekwereld en ze hebben ons dan ook specifiek gevraagd om een campagne die in niets lijkt op alles wat alle ander hypotheekpartijen doen. Daarbij richten we ons met name op het intermediair. We zijn trots om, na Interpolis, voor dit tweede mooie label van Achmea te mogen werken.’


Media

Marketing

Economisch