Arla Foods kiest Expand Online

23-03-2017 (14:55) - Bureaus

Na een pitch heeft Arla Foods voor Expand Online (part of Dept) gekozen als strategisch partner op het gebied van online zichtbaarheid en vindbaarheid voor de merken Arla Lactofree, Arla biologisch en Arla skyr.

De samenwerking is gericht op zoekmachineoptimalisatie (SEO) en zoekmachine adverteren (SEA). Hierbij ligt de focus op de totale customer journey; alle zoekwoorden en advertenties zijn afgestemd op de fase waarin de consument zich bevindt. Door middel van search en een slimme inzet van display advertising wordt er gezorgd dat de juiste consument op het juiste moment de juiste informatie krijgt. Voorafgaand aan de pitch werd onder andere een survey uitgerold onder een Google panel om te onderzoeken hoe consumenten tegen Arla Foods aankijken.

Suzanne de Graaf, Digital Content Manager bij Arla Foods: 'We werken met een holistische aanpak om de customer journey over vele touchpoints relevant in te vullen. De eerste resultaten zijn positief! Met Expand Online hebben we een sterke partner waarmee we geloven onze ambitieuze doelstellingen – waaronder het inspireren van mensen tot een gezonde leefstijl – te kunnen halen,'

 

Media

Marketing

Economisch