C2B aan de slag voor Coca Cola European Partners

10-07-2017 (12:24) - Bureaus

Coca Cola European Partners (CCEP) heeft voor social marketingbureau C2B gekozen om alle digitale advertising rondom het Drinken Werkt Beter initiatief op zich te nemen. 


unbranded campagne

Drinken Werkt Beter is een initiatief van CCEP, om de mindset van werkend Nederland te veranderen. Een op de drie Nederlanders drinkt te weinig. CCEP heeft daarom besloten een unbranded campagne te voeren om mensen meer aan het drinken te krijgen. Door middel van een variëteit aan advertenties worden doelgroepen getriggerd de chatbot Drinken Werkt Beter te starten. Deze chatbot werkt als een ‘online drinkcoach’ die op leuke wijze en met lichte content dagelijks herinneringen stuurt om meer te drinken.


veel uit de kast

Peter Dunselman, advertentie- en campagnemanager C2B: “Door verschillende insteken en faseringen per gebruiker uiteen te zetten, overtuigen we individuen zo optimaal mogelijk. Tijdschema’s, informele vs creatieve content en verschillende formats (een mix van carrousels, video’s en fotografie) zijn onder andere onderdeel van de advertisingstrategie. We trekken veel uit de kast, om zoveel mogelijk Nederlanders genoeg te laten drinken deze zomer”.


Media

Marketing

Economisch