Cheil Amsterdam benoemt Managing en Digital Director

08-05-2017 (09:59) - Bureaus

Reclamebureau Cheil Amsterdam heeft Jeff Dunlap aangenomen als Digital Director en voormalig Business Director Mariska Kloezen benoemd tot Managing Director. Dunlap versterkt met zijn uitgebreide marketing ervaring het senior management van het bureau en is in zijn rol eindverantwoordelijke voor de digitale afdeling van Cheil Amsterdam. Mariska Kloezen gaat zich focussen op het verder uitbouwen van het sterk groeiende bureau.

Jeff Dunlap heeft de afgelopen tien jaar onder andere bij Havas Worldwide en KINGSDAY gewerkt aan internationale projecten en campagnes voor klanten als Volvo, JP Morgan Chase, Kraft en Mazda. Vlak voor zijn overstap naar Cheil Amsterdam was hij Head of Campaign Management bij Staples Europe.

Na twee jaar bij Cheil Amsterdam te hebben gewerkt als Business Director, is Mariska Kloezen nu aangewezen als Managing Director. Mariska heeft grootse plannen voor het bureau: 'Het afgelopen jaar hebben we fors geïnvesteerd in creatief- en digitaal talent, we zijn nu klaar om de al aanwezige potentie van het bureau tot volle wasdom te brengen. Cheil Amsterdam blinkt uit in haar kennis in technologie, data en retail; de combinatie met het juiste creatieve talent belooft prachtig werk. We kunnen niet wachten om dit aan de wereld te laten zien.'

 

Media

Marketing

Economisch