Creatieven naar DMexco

28-05-2015 (07:20) - Bureaus

Ruim 45 Nederlandse bedrijven presenteren zich op het Holland Paviljoen tijdens DMexco. De beurs, die op 16 en 17 september plaatsvindt in Keulen is door de topsector Creatieve Industrie gekozen als strategische beurs. 
 
Onder de noemer ‘Creative Holland’ wordt het beste van de Nederlandse digitale, gaming, communicatie en media industrie gepresenteerd. Met een sterke focus op cross-overs.
 
Met ruim 60.000 m2 beursvloer, 800 standhouders en 32.000 bezoekers in twee dagen, is DMexco by far het grootste event op het gebied van digitale marketing en media in Europa. Diverse wereldspelers zijn aanwezig en op het programma staan namen als Adobe, Amazon, E-bay, Facebook, IBM, Philips, Buzzfeed, Vice en Nestle´.
 
Op het Nederlandse programma staan diverse presentaties, ronde tafel sessies en een CMO ontbijtsessie. Daarbij wordt de combinatie gezocht tussen het beste van het Nederlandse en Duitse bedrijfsleven. Zo zijn ook grote Nederlandse partijen als Oxxio en Transavia aanwezig om in gesprek te gaan met Duitse collega’s. 
 

 


Media

Marketing

Economisch