DENHAM kiest Clockwork

13-04-2017 (15:15) - Bureaus

Na een uitgebreid pitchtraject heeft DENHAM The Jeanmaker gekozen voor Clockwork voor de realisatie van hun nieuwe eCommerce platform.

Hierbij is gekozen voor de Salesforce Commerce Cloud. Ecommerce manager Thomas Stegelmann was eerder werkzaam bij Adidas Europe, kende Commerce Cloud en wilde een van de snelste implementaties ooit realiseren om de ambitieuze doelstellingen met betrekking tot groei van de webshop te realiseren. Deze doelstellingen liegen er niet om: binnen 1 jaar de conversie verdrievoudigen. 

'Een mooi merk als DENHAM The Jeanmaker met zulke ambitieuze doelstellingen sluit perfect bij ons bureau aan, aldus Arjen Bultje (Clockwork). 'Inmiddels hebben wij een bewezen track record met andere grote eCommerce trajecten en als Salesforce partner kennen wij het klappen van de zweep. Het was een uitdaging dit platform binnen deze korte tijd te realiseren en wij zijn heel trots op deze samenwerking en het behaalde resultaat.'


Media

Marketing

Economisch