Dropbox kiest voor Whizpr

12-02-2016 (13:50) - Bureaus

Dropbox, één van de grootste partijen op het gebied van collaboratieplatforms, heeft PR-, content- en digital marketing bedrijf Whizpr ingeschakeld hen te ondersteunen met het uitbouwen van de bekendheid van haar zakelijke aanbod, Dropbox Business en Dropbox Enterprise in Nederland.

De kick-off van de samenwerking was de succesvolle introductie van Dropbox in Nederland met de opening van het kantoor in Amsterdam.

'Meer dan 400 miljoen internetgebruikers maken nu al gebruik van Dropbox om toegang te krijgen tot, en het delen van bestanden én om daar samen aan te werken met anderen. In Nederland heeft bijna één op de twee internetgebruikers Dropbox geïnstalleerd. Echter is de toepassing van Dropbox voor bedrijven minder bekend. Wij zijn ervan overtuigd dat Whizpr het juiste netwerk en de relevante ervaring heeft om die boodschap over de bühne te krijgen bij de juiste doelgroep,' aldus Chris Moojen, country manager Benelux van Dropbox

Media

Marketing

Economisch