Dutch Moving Media ontwikkelt eerste Sony PS4 pop-up store

30-11-2015 (22:09) - Toeleveranciers

Sony PlayStation komt met de PlayStation 4 Experience Tour. PlayStation opent hiermee voor het eerst in Nederland PS4 pop-up stores in verschillende winkelcentra. Dutch Moving Media is verantwoordelijk voor de realisatie van de PlayStation 4 Experience Tour.

 
De PlayStation 4 Experience is het resultaat van de samenwerking tussen PlayStation en Dutch Moving Media. 
 
Winkelwalhalla Rotterdam Alexandrium heeft de eer om de tour te openen. In de PS4 pop-up store van maar liefst 24m2 kan de gameliefhebber zijn hart ophalen. 
 
enthousiastelingen
De 14 PlayStation 4 consoles en tal van nieuwe games zijn daar beschikbaar om de Playstation Experience te ervaren. De merkambassadeurs van Dutch Moving Promotions voorzien alle enthousiastelingen van een plek.
 
Tijdens de PS4 Experience Tour  zijn de nieuwste games beschikbaar. Probeer bijvoorbeeld Uncharted: The Nathan Drake Collection — Treed in de voetsporen van ’s werelds grootste schatjager en ontdek drie van de hoogst beoordeelde spellen ooit, voor het eerst gebundeld en opnieuw gemaakt voor PS4.
 
drukst bezochte winkelcentra
‘Door ons uitgebreide netwerk met vastgoedeigenaren en ons continue streven naar top kwaliteit, wordt de PS4 pop-up store op exclusieve A1-locaties gerealiseerd. Wij zijn er in geslaagd om een pop-up store te vestigen in de beste en drukst bezochte winkelcentra van Nederland in de drukste periode van het jaar’, aldus Pierluigi Jorritsma, directeur van Dutch Moving Media.
 
De PS4 pop-up store staat van vrijdag 27 november tot en met zaterdag 5 december in het Alexandrium Rotterdam en van vrijdag 18 december tot en met donderdag 24 december in het Piazza Eindhoven. Kom jij langs om de PlayStation 4 te ervaren?