Etcetera steekt zichzelf in het nieuw

23-06-2017 (10:47) - Bureaus

Etrcetera versterkt zich met jonge talenten op het gebied van strategie, productie, creatie en design. Directeur Dick van der Lecq: “We zijn ontzettend blij met deze versterking die hard nodig was door de komst van nieuwe klanten als de Honig, De Telegraaf en LeasePlan.”

 

Robin Mak deed productie-ervaring op bij o.a. Brand New Telly en Chuck studios. Onlangs startte ze als content producer bij Daybreak en is aan de slag gegaan op accounts als de Telegraaf en John West.

Anne Verdaasdonk deed veel ervaring op bij Vodafone en is na een korte omzwerving bij Alda events neergestreken bij Etcetera als digital producer.

Luuk Simonse en Leendert-Jan de Ronde (Luuk & Leen): de nieuwe junior creatieven van de groep. Maakten onlangs de overstap vanaf Youngworks. 

Marieke Scholten is per 1 mei gestart als Strategic Insights Manager. Ooit als stagiaire gestart bij Red Urban en nu via de Omnicom Media Group weer terug op het oude nest.

Tot slot Marsha Lamers. Zij startte eind mei als designer een Hyper Island traineeship bij Daybreak. Marsha heeft eerst aan de Maastricht Academy haar Bachelor visual communication & graphic design behaald en volgt nu de Digital Innovation training van Hyper Island.

 

 

Media

Marketing

Economisch