Experis kiest storytelling bureau Truman

01-05-2017 (10:53) - Bureaus

Experis heeft de hulp van Truman ingeroepen voor haar merkpositionering en een brand awareness campagne die in mei van start gaat. Truman ontwikkelde het communicatiethema ‘Blijf groeien’ voor de komende jaren, die ook ten grondslag ligt aan de geïntegreerde brand awareness campagne.

In het middelpunt van de campagne staan een aantal videoblogs die door de professionals van Experis zelf gemaakt zijn. De campagne bestaat onder meer uit radiocommercials, outdoor, social content, videocontent en bannering. Op het online content platform www.experis.nl/blijfgroeien krijgen professionals die willen groeien in hun werk van echte Experis professionals groeitips en kunnen zij hun LQ (Learnabilty Quotient) testen.

'Bij Experis luisteren we niet alleen naar de ambities van onze opdrachtgevers, maar juist ook naar die
van onze professionals,' zegt Stephanie Hoogenraad, directeur Experis Nederland. 'Onze werkwijze
kenmerkt zich door een sterk persoonlijke, kandidaatgerichte en toekomstgerichte aanpak, met altijd de
focus op groei. Voor zowel werkgevers als kandidaten, want dat gaat hand in hand.'
 

Media

Marketing

Economisch