FNKE doet internationale PR voor JEE-O

09-02-2016 (10:01) - Bureaus

PR bureau FNKE coördineert vanaf 2016 de internationale PR voor JEE-O, het Nederlandse awardwinning sanitairconcept in de top van het midden segment. Het is een uitbreiding van de PR-werkzaamheden die FNKE (voorheen rvg) al sinds 2008 voor JEE-O in Nederland uitvoert.
 
JEE-O is een sanitairconcept  in de top van het midden segment en vindt zijn oorsprong in Weurt. De soho-01 douche heeft een Red Dot Award (2014) en een German Design Award (2016) gewonnen.

onstuimig 
'De relatie met JEE-O is lang en wordt steeds hechter. Wij werken al heel lang samen en onze ambities groeien mee met JEE-O. Het merk is de afgelopen jaren onstuimig gegroeid en heeft de wereld grotendeels veroverd. In 2016 ligt de focus op consolideren en uitbouwen, ook op het gebied van PR' aldus Bram Jeurissen van FNKE. 'Samen met de lokale partners gaan wij wereldwijd werken aan het beter op de kaart zetten van JEE-O.'
 
'Wij zijn nu in ruim 30 landen te krijgen, op meer dan 300 verkooppunten. Daarnaast hebben we prachtige projecten gedaan. Een hoogtepunt van vorig jaar was onder andere het W Hotel in Amsterdam. Er staan dit jaar nog meer van dit soort mooie dingen te gebeuren voor JEE-O', vertelt Lammert Moerman, founder en creative director van JEE-O. 'Daar gaan we samen met FNKE aan werken.'

 


Media

Marketing

Economisch