Free a Girl kiest Mediaxplain* voor PR

19-07-2016 (11:27) - Bureaus

Onafhankelijk en strategisch mediabureau Mediaxplain* verzorgt vanaf heden de PR activiteiten van Free a Girl. Mediaxplain*’s PR team is verantwoordelijk om het goede doel op een regelmatige basis in de media te krijgen, mede met behulp van haar betrokken ambassadeurs. Hiermee is het bureau de eerste vaste partner van Free a Girl die zich inzet voor de PR.

 
De stichting zocht een bureau dat zorgt voor een consistente, efficiënte en effectieve zichtbaarheid van de organisatie en vond in Mediaxplain* de match. Evelien Hölsken is enthousiast over de samenwerking met de PR afdeling van Mediaxplain*: 'Met Free a Girl willen wij de bewustwording vergroten over het bestaan van kinderprostitutie en de noodzaak om dit te bestrijden. In Mediaxplain* hebben wij een partner gevonden die ondersteunt de bewustwording verder te vergroten en er voor moet zorgen dat Free a Girl nog meer zichtbaar wordt.'
 
veilige omgeving 
Founder en Owner van Mediaxplain*, Gun Nieuwenhuis, is ook erg enthousiast over de samenwerking: 'Free a Girl durft net als Mediaxplain* buiten de kaders te denken en anders te zijn. Ieder kind heeft het recht om op te groeien in een veilige omgeving en moet een onbezorgde jeugd hebben. Free a Girl zet zich in voor dit recht en wij zijn blij hier een bijdrage aan te kunnen leveren. Wij zijn dan ook zeer verheugd dat Free a Girl Mediaxplain* voor hun PR activiteiten heeft gekozen.'
 

Media

Marketing

Economisch