Havas Boondoggle ontwikkelt /uit-campagne

09-12-2016 (12:53) - Bureaus

Door het grote aanbod blijkt het heel moeilijk om uit te zoeken wat er in Amsterdam qua uitgaan en op cultureel gebied allemaal geboden wordt. De site www.iamsterdam.nl/uit brengt alles samen. Havas Boondoggle Amsterdam ontwikkelde samen met Amsterdam Marketing de /uit-campagne die de url onder de aandacht gaat brengen als de plek waar je al het aanbod kunt ontdekken.


Na een soft launch tijdens de Uitmarkt eind augustus is de campagne van start gegaan. De campagne moet consumenten met interesse in cultuur naar de juiste plek gidsen zodat zij vaker maar ook anders cultuur consumeren. www.iamsterdam.nl/uit wordt neergezet als de gids voor het culturele aanbod in Amsterdam.

 In alle communicatie wordt expliciet het laatste deel van de URL gebruikt: /uit. Dit is het campagne icoon. Herkenbaar, duidelijk en makkelijk inzetbaar in alle mogelijke media en middelen. /uit wordt gebruikt in de communicatie naar een brede doelgroep, maar zal ook ingezet worden voor meer specifieke boodschappen.


Media

Marketing

Economisch