Impressive Arts gaat verder als Senzie

16-01-2017 (13:06) - Bureaus

Het Utrechtse bureau Impressive Arts gaat verder onder de naam Senzie. Het bureau vierde afgelopen zaterdag haar twintigste verjaardag en greep deze gelegenheid aan om een naam, huisstijl en logo te onthullen die beter bij haar bedrijfsvoering past.


De naam Senzie is afgeleid van essentie. 'De afgelopen jaren hebben we onze klanten altijd helpen zoeken naar de essentie,' zegt Sigfrid van Driel, directeur van Senzie. We vroegen altijd: ‘Wat wil je vertellen, waar draait het écht om?’ We hebben ontdekt wie we zijn en waar we gelukkig van worden: mooie concepten bedenken en ontwerpen maken die draaien om eenvoud. Dat is onze eigen essentie'

Senzie is een reclamebureau dat zich richt op concepten, ontwerp en de productie van zowel offline als online communicatiemiddelen. Senzie heeft in de afgelopen twintig jaar een breed klantportfolio opgebouwd: van grote nationale en internationale merken als ASM, Nintendo, Microsoft, HP en Rockstar (bekend van de game GTA).

De bekendmaking vond afgelopen zaterdag plaats op de officiële viering van het bureau’s twintigjarig bestaan in de Fabrique te Utrecht voor klanten en relaties. Live-muziek werd verzorgd door Cat Benjamin en Goodlife. 


Media

Marketing

Economisch