L’eau gaat partnerships aan

07-07-2015 (20:42) - Bureaus

11.25 uur - Steeds vaker gaan bureaus onderling een partnership aan om nog sterker te staan in een zich snel voortbewegende reclamewereld. L’eau slaat de handen ineen met twee collega-bureaus. 
 
Het reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding is een partnership aangegaan met een tweetal andere bureaus. Allereerst het partnership met REYEZ!, creatief digitaal bureau voor strategie, concept en development.
 
REYEZ! combineert creativiteit en techniek om mensen en merken te activeren. Bij REYEZ! werken 15 digitale specialisten met veel passie aan sites, shops en apps voor onder meer Keune, Sanoma en PostNL. 
 
Daarnaast het partnership met BKS Praktische Psychologie, een jonge start-up van 3 afgestudeerde gedragspsychologen aan de Radboud Universiteit. BKS is een onderzoeks- en adviesbureau gespecialiseerd in gedragsverandering. Het partnership is een logisch vervolg op het succes van enkele gezamenlijk uitgevoerde opdrachten. 

Arend Jan Boss (managing director l’eau): 'De partnerships zijn een logische uitbreiding van onze expertise. L’eau ontwikkelt al jaren crossmediale concepten. Met REYEZ! hebben we de mogelijkheid om deze concepten naar een nog hoger niveau te brengen. En ze geheel ‘in-house’ te kunnen produceren, onder onze verantwoordelijkheid. En met BKS kunnen we in toenemende mate wetenschappelijk bewijs aan onze concepten toevoegen. We merken bij onze klanten dat de vraag daarnaar zich steeds meer ontwikkelt.'

 


Media

Marketing

Economisch