Lemon Scented Tea achter nieuwe glossy over Twente

07-08-2017 (15:45) - Bureaus

Afgelopen week lanceerde Twente de eerste editie van Typisch Twente: een glossy over alles wat de regio te bieden heeft. Creative agency Lemon Scented Tea ontwikkelde het concept voor het blad, als onderdeel van de overkoepelende merkcampagne ‘Tijd zat, in Twente’.
 
 
In deze eerste editie van Typisch Twente ontdekken lezers niet alleen wat de eigenzinnige streek zo ‘typisch Twente’ maakt. Maar vooral ook wat het betekent om tijd zat te hebben. Zo lees je over Het Theehuis, een magische plek waar het ‘eeuwige moeten’ wegvalt. Over de vijfdaagse pelgrimstocht die je kunt lopen in Twente (want: Santiago kan altijd nog). Daarnaast vertelt zanger Henny Vrienten in een interview waarom hij soms de rust van Twente verkiest boven de drukte van de Randstad.
 
Typisch Twente is gemaakt door Twente Marketing, in samenwerking met Lemon Scented Tea en Deinze Media.
 
De glossy is gratis verkrijgbaar bij verschillende Twentse Tourist Info’s, hotels en restaurants. Online lezen kan ook: http://www.pdfgemak.nl/DFTqfB
 
 

Media

Marketing

Economisch