Lukkien krijgt Kröller-Müller aan het vloggen

25-07-2017 (11:54) - Bureaus

Om ook in de toekomst zo’n 360.000 bezoekers of meer te blijven trekken, heeft het Kröller-Müller Museum een serie promotiefilms ontwikkeld, in samenwerking met Lukkien. Verrassenderwijs werd er gekozen voor het opnemen van vlogs.
 
‘Dat het museum uit de verschillende concepten koos voor ‘First Time Vloggers’ (vloggers die hun eerste ervaring met het museum in beeld brengen) was een prachtige en uitdagende bevestiging’, zegt Jos Leene, creative supervisor bij Lukkien. ‘We zijn trots dat het Kröller-Müller Museum mee ging in onze overkoepelende strategie, vanuit de insteek: iedereen mag een mening hebben over kunst, maar daarvoor moet je kunst wel eerst ervaren.’
 
Het Kröller-Müller richt zich met de voor een museum tamelijk ongebruikelijke films met name op de internationale markt. 
 

Media

Marketing

Economisch