MassiveMusic en Dentsu Aegis presenteren 'Neo Godai' bij Spikes Asia

21-09-2016 (14:26) - Bureaus

MassiveMusic en Dentsu Aegis Network presenteren op donderdag 22 september aanstaande 'Neo Godai', hét feest voor de creatieve industrie tijdens Spikes in Singapore. Het is de derde editie van het Spikes Asia MassiveMusic/Dentsu Aegis Network feest. 

'Godai' is de Japanse term voor de "Vijf Elementen Filosofie" die stelt dat alles in het universum een combinatie is van de vijf elementen Aarde, Water, Vuur, Wind en Leegte. 'Neo Godai' verwijst naar nieuwe elementen die vorm geven aan onze toekomstige wereld, zoals innovatie. Tijdens Neo Godai zal het gebruik van innovatieve technologie deze elementen samenbrengen voor de top van de creatieve industrie. Zo zal het grote open lucht terras van de Fullerton Waterboathouse overdekt zijn met een opvallend interactief 3D plafond. 


Hans Brouwer, oprichter en CEO van MassiveMusic: 'Partnering with Dentsu Aegis Network again is a great way for MassiveMusic to continue transforming the way people connect with brands in Asia. It gives us the opportunity to create a great event experience for those in our industry, in the world’s most exciting region, and one where we are growing significantly.'

Dick van Motman, CEO Dentsu Aegis Network Southeast Asia: “The industry is moving fast, and there’s no doubt the digital economy is driving a lot of innovation and change in our world. Creating an event where people, technology and music meet to create a memorable experience is what we want to offer to the industry so we can all relax, have some fun and experience a little of that magic that we produce in our everyday working lives.”

 

Media

Marketing

Economisch