Mathijs Maaltijdbox vraagt Starcom

25-08-2015 (06:58) - Bureaus

6.55 uur - Starcom heeft een nieuwe klant: Mathijs Maaltijdbox. Mathijs Maaltijdbox neemt positie in naast de reeds bestaande maaltijdboxen met ‘de familiebox’, die inspeelt op drukke vaders en moeders die behoefte hebben aan een lekkere snelle maaltijd met verse ingrediënten, zonder veel gedoe. 
 
Cornelie Weller, CEO Starcom: ‘Starcom heeft in de afgelopen jaren als Human Experience Company een onderscheidende propositie in de markt neergezet waar gevestigde of startende adverteerders in een snel veranderend landschap betere en impactvollere connecties kunnen maken met hun consument. Maaltijdboxen zijn een duidelijk voorbeeld van disruptie in de markt en spelen in op veranderend consumenten gedrag dat door digitalisering wordt gedreven.’
 

Gisteren is er een landelijke tv-campagne voor Mathijs Maaltijdbox gestart. 


Media

Marketing

Economisch