Maxus+Helder en MEC worden Wavemaker

06-09-2017 (10:51) - Bureaus

De naam van het nieuwe media-, content- en technologiebureau, dat wordt gecreëerd door de wereldwijde samenvoeging van Maxus en MEC, is WAVEMAKER.
 

leidende rol 

Gedreven door de ambitie om het meest onderscheidende en gewaardeerde media-, content- en technologiebureau in de wereld te zijn, is alles er bij WAVEMAKER op gericht een leidende rol te vervullen en het verschil te maken voor onze opdrachtgevers. Verbonden door de Purchase Journey Approach, helpt WAVEMAKER haar opdrachtgevers bij het vertalen van doelgroep gedrag en inzichten naar slimme beslissingen vandaag die leiden tot een welvarende toekomst.
 Het merk, tezamen met de nieuwe visual identity, zal in ieder land live gaan zodra de fusie is afgerond. WAVEMAKER zal dan met 139 kantoren operationeel zijn in 90 landen met 8,500 werknemers.
 
 
Eric Kramer , CEO GroupM: “WAVEMAKER is meer dan de samenvoeging van het allerbeste van Maxus+Helder en MEC. Het maakt duidelijk dat we een ambitieuze keuze durven te maken om een nieuwe powerhouse bureau propositie neer te zetten ten behoeve van onze klanten."
 

Media

Marketing

Economisch