MediaMonks scoort 12 Leeuwen

29-06-2015 (11:46) - Bureaus

11.45 uur Nog even nagenieten van Cannes Lions 2015! Dat zal men bij MediaMonks sowieso doen. Dit jaar heeft het productiebureau met vier zilveren en acht bronzen prijzen in totaal 12 Leeuwen geproduceerd. De 'Monks' hebben meegewerkt aan negen prijswinnende projecten. In totaal ontving MediaMonks 28 shortlists dit jaar.
 
Dit is het eerste jaar dat MediaMonks met zo veel verschillende projecten en bureaus in de prijzen is gevallen. De winnende campagnes zijn gecreëerd door BBDO New York, DDB Brussels, DDB Tribal Düsseldorf, iris worldwide, mcgarrybowen, Ogilvy & Mather Amsterdam, SMFB, en UncleGrey.
 
Winnende Projecten
adidas: #therewillbehaters (iris worldwide) - Bronze Cyber Lion (Integrated Multi-platform Campaign: Integrated Multi-platform Campaign)

Autism Speaks: MSSNG (BBDO New York) - Silver Cyber Lion (Craft: Use/curation Of Image(s)) 

BASE: PhoneAddress (DDB Brussels) - Silver Mobile Lion (Mobile Applications: Services) 

Canon: Gig App (UncleGrey)
Silver Promo & Activation Lion (Product & Service: Other Consumer Products (incl. durable goods))
Bronze Mobile Lion (Creative Use of Technology: Innovative Technology for Mobile)
Bronze Mobile Lion (Mobile Applications: Products) 

Honda: Endless Road (mcgarrybowen) - Bronze Cyber Lion (Craft: Use of Video) 

IKEA: Where Good Days Start (SMFB) - Bronze Cyber Lion (Web Platforms: Microsite) 

Telekom: #instaconcert (DDB Tribal Düsseldorf) - Bronze Cyber Lion (Online Video: Interactive Video) 

Weber: BBQ Cultures (UncleGrey)
Silver Cyber Lion (Web Platforms: Microsite)
Bronze Cyber Lion (Craft: Illustration And Graphic Design) 

WWF: Seastars (Ogilvy & Mather Amsterdam) - Bronze Branded Content & Entertainment Lion (Branded Entertainment: Original Use Of Music)

Media

Marketing

Economisch