Nederlandse toppers bij derde editie DDW goes Digital

05-10-2015 (15:45) - Bureaus

14.20 uur - Digital design krijgt een steeds grotere rol tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven. Logisch dat de derde editie van ‘DDW goes Digital’ tijdens deze week wordt georganiseerd.
 
Experts uit de creatieve industrie spreken over succesvolle ontwerpen van Nederlandse digitale designers, nieuwe ontwikkelingen en de toekomst van Dutch Digital Design.
 
Tijdens dit event zullen Nederlandse digitale designers hun visie geven op trends en ontwikkelingen en voorbeelden tonen van succesvol Dutch Digital Design. Sprekers van bureaus als Momkai, MediaMonks, Fabrique, TamTam, Code d’Azur, Freshheads, Mirabeau en ACHTUNG! zullen tijdens het event op het podium staan. Ook zal Robert Overweg (Beyond Sports) vertellen over het gebruik van virtual reality.
 
Adobe zal op het evenement de Adobe Creative Meetup organiseren. Hierin wordt gekeken naar de ontwikkelingen binnen de creatieve industrie en worden wereldwijde trends belicht. Daarnaast laten ze de nieuwste technologische ontwikkelingen zien in de Creative Cloud.
 
‘DDW goes Digital’ vindt vrijdag 23 oktober plaats in het Klokgebouw in Eindhoven en wordt georganiseerd door Dutch Digital Agencies, in samenwerking met Adobe en de Dutch Design Week. Het event en de presentaties zullen opgenomen worden door partner en digital agency Lifely. Toegang tot het event is gratis via inschrijving op deze site: www.ddw.nl/goesdigital

Tijdens de Dutch Design Week is overigens ook een Digital Design route te volgen, waarvoor Bert Hagendoorn als curator aangesteld is. De route leidt naar een tiental event-onderdelen, waaronder dit event. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch